Tuesday, October 11, 2011

Haar lange kapsels voor u om te ontdekken de voors en tegens van lange haren

Haar lange kapsels voor u om te ontdekken de voors en tegens van lange haren

Net als veel mensen dacht ik dat de lange haren stijl is alleen geschikt voor vrouwen. In feite, ik denk dat we zijn prima voor mannen. Want ik zie mezelf zo aantrekkelijk mogelijk, met behulp van alle soorten lange kapsels. Niet alleen heb ik lang haar, haar haren is overvloedig helemaal naar het stuitbeen. Daarom, is het veilig om te zeggen dat ik begrijp wat er nodig is om te houden het haar lang, en de risico's.

Totdat u begint met het gebruiken van de stijl van lang, u echt weet niet hoeveel werk ze betekenen. Bijvoorbeeld, als u wilt dat uw paardenstaart te kijken zelfs op afstand speelse, zal ten minste twee keer per dag ongedaan maken, dan zorg ervoor dat de tanden zijn goed wordt kam door elk onderdeel van haar gemakkelijker. U kunt ook wassen je haar twee keer per dag, en speciale conditioners gebruiken om materialen te gooien. Zeker, als u nog niet had lang haar, niet wetend wat voelt als voor de tijd om zich te ontdoen van rommel, maar wat gebeurt er als je je haar in de spiegel kijkt op het verkeerde spoor.

Lange kapsels moeten betalen als ik ga op een datum? Dat is een kwestie van debat. Natuurlijk, al die mooie haren zwaaide terug en maakte een indruk. We kunnen zeggen dat het altijd een beetje meer lijkt, kijkt en fluitjes. Aan de andere kant, in de zomer, niet goed als hebben u lang haar. Als u besluit om poney omhoog om te zien, volledig gefaald in zijn ogen. Winter is niet veel beter. Proberen om al dat haar te blijven rustig hoge winden. Geen kwestie wat uw partner wil zeggen, niet als een schaap hond dat geen hoeveelheid spuiten enkel het op zijn plaats houden.

Met een prachtige dag zat ik daar tijdens de tijd aan het zoeken via 1000000000 lange haren, en denken dat men gaan. Het vreemde ding gebeurde. Zeker u zou beter voor ons al dat haar met een gewicht van mij. Voordat u over het nu denkt, heb ik sociale ondenkbaar. Ik gesneden al het haar zonder zelfs op zoek in een spiegel. Een paar bezuinigingen, en ik ben vrij van mijn gevangenis van haar.

Nu, ik ben blij om te zeggen dat ik niet heb lang haarstijl meer dan 10 jaar. Terwijl sommige mensen wellicht denken dat lang haar u stijlen denk opnieuw. Als u wilt finger kam het haar in de ochtend en vinden al de goede dagen, ga met iets korter. Dat gezegd hebbende, als je verliest je haar borstelen tijd 3 - 4 keer per dag, ga door en lang haar dragen. Vergeet niet dat alle ik hoe zij geacht worden haat te maken dat u er aantrekkelijker dan gebruikelijk.

0 comments:

Post a Comment